Procedura de finantare

De la alegerea bunului pana la intrarea in posesia acestuia, exista o serie de pasi pe care trebuie sa ii urmati pentru a obtine finantarea si a incheia contractul de leasing.

ETAPELE PROCEDURII DE FINANTARE
In cele ce urmeaza, puteti gasi toate detaliile caracteristice fiecarei etape.

1. Alegerea bunului si a furnizorului
Primul pas il constituie alegerea produsului si a furnizorului, in functie de necesitatile si dorintele dumneavoastra. Detaliile legate de caracteristicile autoturismului ales (pret, aspecte tehnice, livrare, conditii de instalare si punere in functiune in cazul echipamentelor etc.) sunt negociate in aceasta etapa direct cu furnizorul. Toate aceste aspecte negociate vor fi  respectate in contractul de vanzare cumparare, dar si in contractul de leasing.

2. Obtinerea ofertei si solicitarea de leasing
In baza preturilor negociate cu furnizorul, compania noastra realizeaza o oferta generala de finantare in care sunt calculate avansul, rata de leasing si valoarea asigurarii.
Dupa ce ati transmis solicitarea de leasing si ati furnizat toate documentelor necesare, oferta initiala poate suferi modificari in functie de clasa de risc in care va incadrati.
Analiza riscului se face pe baza documentelor financiare puse la dispozitie de dumneavoastra (bilanturi, balante, etc.) cat si a altor documente solicitate (chestionar de leasing, prezentarea activitatii companiei, business-plan, etc.).

3. Analiza si aprobarea solicitarii de leasing
Solicitarea dumneavoastra este evaluata de catre specialistii nostri in maximum 48 ore. In functie de complexitatea proiectului supus finantarii este posibil sa va solicitam informatii suplimentare referitoare la anumite aspecte analizate.

4. Incheierea contractului
Odata aprobata solicitarea dumneavoastra, are loc incheierea contractului de leasing. Contractul include atat clauzele negociate cu furnizorul automobilului sau echipamentelor, cat si clauze specifice politicii noastre privitoare la modalitatea de plata a ratelor, asigurarea efectuarii platilor, etc.

5. Asigurarea generala a bunului
Bunul este asigurat de catre International Leasing pe toata durata de derularea a contractului de leasing, cu optiunea pentru toate riscurile, in conditiile stabilite cu societatea de asigurari si banca finantatoare. Prima de asigurare este achitata de catre dumneavoastra si se calculeaza la valoarea (inclusiv TVA) a bunului.

6. Livrarea bunurilor
Ultimul pas il reprezinta intrarea in posesia bunului. Livrarea  se face de catre furnizor, operatiunea fiind asistata de specialistii nostri. In plus, va oferim sprijin cu privire la operatiunile necesare dupa livrarea bunurilor: inmatriculare, radiere si altele.

CONDITIILE SI COSTURILE FINANTARII

Serviciile de finantare oferite de International Leasing se adreseaza entitatilor juridice si persoanelor fizice autorizate.
Bunurile finantate pot fi noi, din import sau achizitionate de pe piata romaneasca, sau second-hand, caz in care se va efectua o evaluare suplimentara de catre specialistii International Leasing.
Pot fi finantate atat vehicule diverse (autoturisme, autoutilitare, microbuze) cat si echipamente.
Valoare bunurilor achizitionate va fi de minimum 5.000 euro.
Durata contractului de leasing poate varia intre 12 si 60 luni, in functie de necesitatile dumneavoastra si rezultatul analizei financiare.

DOCUMENTELE NECESARE ANALIZEI
In calitate de persoana juridica sau persoana fizica autorizata, este necesar sa prezentati diferite tipuri de documente care sa demonstreze bonitatea si capacitatea de plata.

www.leasing.ro